Tuesday, March 03, 2009

SUPER MAK !

mak aku,
dia seorang superwoman dalam hidup aku
dia seorang pmpn yg kuat,power serta lawa
mempunyai kriteria2 yang aku minat
senyuman dia yg buatkan bapak aku lentok tuh

mak aku,
dia ni tiap2 hari akan melayan kerenah bapak aku
yang slalu request macam2 mende yg x masuk akal
ngalahkan perdana menteri zimbabwe
tapi mak aku x pernah nak mengeluh pasal semua tuh
dia pon layan je paler bapak aku..

mak aku,
kakak ngn abg aku ckp mak aku dulu garang
dorang asik kne sebat je
nasib aku baik,mak aku x penah nak cubit..
kalo tepuk pon pelan aje..
sbb tuh aku sayang mak sangat

mak aku,
aku suka baring kat riba dia..
sedap ! aku bule tido dgn selesa..
smpi kaki mak aku kebas sbb aku xreti nak bgn ! heh..
kadang2 dia marah jgak,sbb dia susah nak menjahit..

mak aku,
tiap2 masalah yg aku hadapi sekarang ni
aku ceritakan kat dia
dia pon slalu kasi nasihat kat aku
ada jgak yg aku ikut,ada jgak yg aku buat tatau je..

mak aku,
kadang2 dia tanya aku knape acu ni manja sangat ngn mak..?
dia senyum..
aku suka tgk dia senyum
pastu aku jawap laa..
alaa mak,adik kan anak mak ! mestilah nak manja2 lebih2 sket..



p/s : acu sayang mak sangat ! :D

1 comment:

rosearienah said...

mak saket apeeeeeeee?