Monday, June 02, 2008

nukilan perasan..

angin sepoi2 bahasa..
agak selamba bagi aku..
aku terkesima dgn keadaan sekarang..
aku melihat langit mlm..
bintang..(( alaa asik bintang je,tuka laa plak ))
okey okey..
honeystar bertaburan..
rinduku pd seseorg membuak2..
aku perlukan sygku berada disisi..

aku hanya ingin sygku shj saat ini..
aku mahukan pelokan hangat dari nya..
jelingan manja darinya..
serta suara merdu darinya..
dgn itu shj hilang segala kekusutan,kepenatan dlm diri ini setelah seharian bekerja..

bagi aku,
selain kawan2 hanya dia shj dpt hilangkan tension aku..
yeah !!!!

dia ttp di hati..
dia ttp milik aku..
haa..

saat ini aku teringat kat kawan aku sorang ni.. (( ehem ehem ))
herm..
die ni akan pergi jauh..
tadelah jauh sangat..
tp di suatu tmpt yg susah nak jmpa beb !!
rezeki dia disana..
herm..

dia ada bertnya adakah patut dia kesana..?
heyy..
kalo dia pk kan masa depan dia..
dia x kan teragak2 utk kesana..
btol kan..?
haaa..

utk apa dia disini lgi..?
tiada apa..
kecuali kawan2 yg tinggal sekerat nih dan keluarga dia..
mungkin aku dan kawan2 yg lain akan merindui dia selalu .
walaupon aku baru je knal dia..
tp aku tau dia ni baik..
herm..
dlm masa beberapa bulan ni je hubungan aku sbg kawan dgn dia dah bagus la..
kadang2 dia ada luahkan masalah dia kat aku..
aku sekadar menolong mana yg mampu shj..
tp aku rasa lebih baik dia berbincang dgn family dia..
itu lebih baik kan..
kdg2 aku kesian tgkkan die ni...
mcm dipermainkan je..
tp aku peduli ape...
aku rasa org bodo je lepaskan dia..
dan x salah kalo aku ckp kawan ni mmg termasuk dlm kategori tuh..
tetapi apa2 hal pon biarlah dia membuat keputusan..
dan aku pon ttp aku menghormati keputusan dia..
x kira la apa pon..
mungkin setiap keputusan yg dia buat ada maksud2 tertentu..
mana la kita tau kan..
hehehe..

tp dia patut tau yg aku,naney dan ejad akan rindu nak lepak2 dgn dia..
yeahhh !!!!

No comments: