Wednesday, June 04, 2008

antara kekasih dan kawan

hari ini spt biasa..
tiada apa yg menarik dan tiada apa yg berubah..
setiap kali aku melihat di luar dari ruang jendela petak rumah ini..
saat ini aku melihat setiap org berpusu2 utk mencari nafkah..

hey !!
tiba2 otak merah yg kecil ini ligat mencari idea utk blog ini..
mungkin pagi ini cerah dan nyaman..
dptlah berfikir dgn tenang..
aheheh..

dlm hati ini hanya dia seorg..
aku tidak pernah terfikir utk meninggalkan diriya walau sekejap pon..
herm..
dia sorang shj yg dpt membuat hati lelaki ini cair meleleh..
aku jatuh cinta pada si dia..?
yeah !!!..
aku berani katakan aku sudah jatuh cinta dgnnya dari dulu lagi..
cuma aku x berani nak smpikan secara terang kpdnya..
sudah serik aku mengalami kenangan hitam yg silam..

aku cinta pada si dia seorg..
aku syg si dia seorg..
walaupon aku ni kadang kala agak nakal..
tp x tergamak utk aku membuatkan dia kecewa dgn aku.
berbaloi ke utk aku tinggalkan dia semata2 utk aku bergembira bersama rakan2..?
heh..
matang dlm membuat perancangan..
pandai uruskan masa kekasih dan kawan..
hehehehe..
tuh la yg aku terapkan slame ni dlm diri..
mungkin aku gagal dlm perihal lain2..
tp aku tau nak membuatkan kekasih aku bahagia..
huhuh..

No comments: