Thursday, June 05, 2008

kawan aku kawan

terdetik didalam hati ini ingin luahkan rasa tidak puas hati aku..
dan disini tersemat dan bersemadinya pelbagai perasaan yg aku rasakan selame ini..
dari yg baik hinggalah ke yg buruk !

blog ini aku buat bukan sekadar dari aku dan ditujukan kpd aku shj..
utk semua aku buleh katakan..
umum la kalau diikutkan dari segi bahasa baku..
yeah !!!

kata2 pedas dan segala maki hamun dari aku..
adalah utk sesiapa shj yg terasa..

dan ia nya bermula dari sini..

siapalah aku pada mata kau..
siapalah aku utk menegur tindak tanduk kau..
siapalah aku..?
sekadar kawan kau..?
mungkin itu yg terbit dari kotak fikiran kau..

tapi bagi aku kau lebih dari sekadar kawan..
dan mungkin kau xkan terima kata2 pedas dan teguran dari aku..
aku cuma mampu katakan aku melaksanakannya sbg sahabat..
kalau kau ingat dahulu,segala perkara kita alami bersama..
segala kesusahan kita bersama..
kau dihina,dikutuk,dicaci !!!
tapi aku masih terima kau sbg sahabat aku..

dan sekarang..
kau berubah sedikit demi sedikit..
kelakuan kau bukan spt dulu lg..
apa yg kau fikirkan..?
apa yg kau rungsingkan..?
apa yg kau harapkan..?

kau sudah lupa segalanya..
kau lupa diri kau siapa..


dan sekarang aku tak perlu lah utk memikirkan lg suma benda bodoh tuh !
dan sekarang kau cubalah alami sendiri pengalaman hidup tanpa sahabat !

terus terang aku katakan..
yg aku sekarang bukan sahabat yg kau kenal dulu !

adios geng !

No comments: