Friday, June 06, 2008

masa seminggu

seminggu dlm 6 hari aku kerja..
seminggu jgak aku lepak ngn kawan2 aku..
seminggu jgak aku ade kat rumah..

dan seminggu jgak aku spend time ngn si dia..
SMS,buat SUPER SAVERS,CALL kjap dia tnya khabar..
salah ke camtuh..?

seminggu MASA aku penuh dgn mcm2 aktiviti..
seminggu tuh aku rasa cam sekejap je..
sapa kata kita kne spendtime 24jam utk dia je..?
kne jgak ade time utk kawan2 kan..
so..
bodo la aku katakan kalo org tuh kata nnt time utk kawan2 xde..
perangai mcm ketam la ko ni..
pepandai la kasi MASA..
da besar panjang kan..?
adeii..
balance la macha !
bodo bengal ape ko ni..
ahhaha

seminggu..
maybe lepas ni da susah nak jmpa dia..
die pi blaja..
jauh kot !
kalo jauh aku sedih la jgak !
yer la kan..
byk MASA aku dgn dia..
kuar tgk wayang,makan nasi beriani mamak,minum laici x abih..
haaa..

aku syg dia sangat2..
cinta dia sangat2..
haaa..

mwah mwah syg bebyk tao

No comments: