Saturday, May 31, 2008

mlm yg indah !

mlm yg indah.
bulan menerangi separuh dari bumi..
bintang berkelip dari jauh..
terlihat sangat indah..

aku merenung sendiri..
apakah aku mampu utk mencapai bintang itu..?
adakah aku mampu utk tidur di bulan..?

hey..
perkara yg mustahil lah aku suka utk memikirkannya..
perkara yg suka utk aku buat dlm hidup..
hanya angan2 dan impian yg x mungkin tercapai..
apakan daya...
aku hanya manusia kerdil yg tiada apa2 selain keluarga dan yg tersyg !


bintang masih berkelip..
nmpk indah,
terlalu indah..
dari mata ini..
bintang berwarna merah berkelip2 seakan2 memanggil semua manusia utk dtg kpdnya..
herm..

cahaya bulan yg terang,
kerlipan bintang yg indah..
aku manusia hanya mampu memasang angan2..
angan2 agar suatu hari nnt aku mampu utk ke bintang sendirian..

No comments: