Saturday, June 28, 2008

berjauhan lagi la aku !

aku sekali lagi melihat angkasa hitam diatas sana..
perlukah aku menjerit apa yg terbuku dihati ini..?
atau sekadar hanya memendam shj di dalam..
biar lah aku yg sakit sendiri..

aku masih disini..
dan si dia sudah terbang jauh mencari pengalaman baru..
meninggalkan aku disini..
sepi tanpa si dia..

aku merelakan si dia pergi..
hanya utk 3 tahun..
dan dalam masa sebegitu singkat pelbagai perkara boleh berlaku !

tetapi aku percaya dan yakin si dia ttp akan menyintai aku..
tetapi aku..?
adakah aku yakin pd diri aku sendiri..?

aku akan cuba membuat yg terbaik..
aku ingin buktikan pdnya yg aku syg pdnya..

aku sebenarnya masih tidak dpt menerima hakikat..
berjauhan sekali lagi..
tp apakan daya aku..
aku hanya manusia kerdil yg tidak mampu utk membuat apa2 perkara..
sukar sbnrnya utk aku merelakan dia pergi !
tp atas sbb dia memberi keyakinan terhadap aku..
aku lepaskan..

dan pesanan demi pesanan aku utknya..
bukannya apa..
risau kerna disana adalah tmpt2 yg org boleh berubah dlm sekelip mata shj

dlm hati ini pelbagai perasaan bercampur baur..
sebak,sedih,risau,gembira dan mcm2 lagi perasaan yg ada !

dan aku hanya mampu menyimpan perasaan ini seorg diri !

No comments: