Friday, June 20, 2008

3 tahun jauh ! apakan daya

hoho,
3 tahun aku akan ditinggalkan..
3 tahun aku akan membujang..
dan 3 tahun jgak aku akan jarang jmpa dia..

tp apakan daya..
tuh adalah tanggungjawap dia..
utk membahagiakan family dia..
aku..?
yeah..
aku sedih dan gembira laaa..
sedih kerana ditinggalkan jauh dan lama plak dan gembira bile dia dpt tawaran blaja
heh..

aku sygkan dia sangat2..
smpi aku sendiri dah x mampu utk beri peluang kat org lain..
yeah !
mungkin ini aura dia..
aku dah kne minyak dgn dia..?
pegi la mampos..
jnji aku syg dia..
ahahahha..

aku akan merindui setiap senyuman dia..
setiap jelingan dia..
setiap waktu aku belek2 muka dia..
x puas rasanya kalo tgk sekejap..
heh..

kenangan bersama aku simpan utk bekalan sementara dia pergi jauh..
yeah !!

tiap malam entah berapa kali aku asik terfikirkan ttg dia..
dia saja yg dpt gode aku slame ni..
heh..
aura terbit xtau dtg dari mana..
dia mmg penggoda..
dan kalau bule aku nak mimpi dia hari2..
xkira la mimpi jenis apa pon..
jnji ada dia..

dan aku akan cuba sedaya upaya aku utk ttp menyintai dia..

syg !
b rindu syg byk2 ehk..
jnji jgn tgglkan b ehk..
hishh..
mwah mwah plok plok

No comments: