Wednesday, May 07, 2008

rindu kat die sangat2

aduhh..
hari ni (( 07/05/08 ))

masing2 xde kredit..
ape kehey laa..
aku pon blom lg dpt claim..
da masing2 tercengak tatau nak buat ape..
tp ptg td aku ade call die..
senang hati dpt dgr sora die..
semangat aku kembali..
sbelom dgr sora die..
hati aku runsing..
tngah buat ape die tuh..?
da mamam ke blom..?
x rindu pakwe die ke..?
nak pegi public call die..
syiling plak tade..
adeii..
aku ni da la xske pi public..
ntah laa..
anti btol aku..
pdhl tuh la perkhidmatan awam yg kerajaan sediakan utk penduduk malaysia kan..?
ehehhe..

aku da x tahan..
aku call die laa..
die kuar ngn kawan2 die..
pi karaoke..
chett..
karaoke x ajak pakwe die..
apelaa..
hishh..
tp apakan daya..
die da nak balik pon time tuh..
ni pon tggu2 die online..
tade pon..
tp tapelaa..
kat rumah karang aku call la die kjap ek..
nak tido kne la dgr sora die..
kalo x aku ngigau..
hohohoho..



syg syg syg !!!!
smalam kan b mimpi syg tao..
hwaaa :((

b rindu rindu rindu kat syg sgt2 laaa..
nak hug !!!!!!!!

No comments: