Thursday, May 08, 2008

dulu lain skarang lain

dulu aku ni jenis ske mainkan perasaan org
aku ske kecewakan org
pastu aku gelakkan dorang

x lame pastu aku plak kne..
time tuh baru aku sedar yg hidup kite ni macam roda
pusing2 kat situ jgak..

aku jd camni pon ade sbb,
sbelom sbelom tuh aku pernah kecewa..
dikecewakan oleh perempuan perangai cam biskot meri
depan mata aku die buat !

aku lelaki..
tapi ape yg aku buat..?
aku tgk je dari jauh..
aku x bule buat paper
sbb ape..?
sbb aku tatau nak buat ape time tuh..
ape yg mampu aku buat just tgk tgk tgk dan tgk je die buat..
frust menonggeng aku..

time tuh kat mbr aku sorang ni je la aku luahkan..
die yg tnya aku ade masalah ke tidak..
die cam paham2 je..


tapi tu dulu..
skarang ni aku bukan wan yg dulu..
wan dulu dah xde..
skarang ni aku ade awek..
dan aku tau die syg kat aku sangat2..
die pon tau aku syg die sangat2..


sape ckp xde cabaran..?
dah nak dekat 4 taun aku ngn die..
mcm2 da aku ngn die tempuhi..
tp dpt jgak kami lepas..
bagus la kan..

1st year aku ngn die..
agak terumbang ambing jgak..
sbb time tuh aku xde komitmen kat die lg..
masok taun ke 2..
aku da mcm meracau tanak lepaskan die..
tetibe je aku jd camni..
tatau knape..


yg aku tau skang ni makin lame aku ngn die..
aku makin sayang kat die..
sangat2 sayang kat die beb..
ehehhe..








bia la org lain nak ckp ape..
peduli ape aku..
kdg2 tuh ade org tnya..
knape aku kapel ngn die..
aku tnya la balik..
yg kapel ngn die skang aku ke org yg bertanya tuh..?
nak sebok2 pehal..
peduli la aku nak sape pon kan..
ehehhe..

No comments: