Sunday, May 04, 2008

yeyehhh !! kenal kenal laa..

ohh lupe plak aku..

tibe2 je da merepek jiwang kan..
padahal blom pon bitau sape aku ni..?

okey2..
ni aku ceritakan eh..

memula ni cik ton ngn pak ayob bercinta..
then..

agak lame jgak..
dorang pon kawen..

1st anak dorang lelaki..
abg aku la tuh..
then anak ke 2 plak anak pmpn..
anak ke 3 pon same..
anak ke 4 pon same..
then..
pak ayob planning secantik cantiknye..
anak ke 5 dpt la anak lelaki.. (( aku ))

anak lelaki die yg bongsu ni manje nak mampos..
sekolah tadika di evershine (( kelas mickey mouse ))

haaa..
1st day masok skolah rendah..
melalak kat kelas sbb tgk mak tade kat blakang kelas..
2nd da okey sket sbb da ade kawan (( aku ingat lg die ni bdk india ))
dan seterusnye aku mulai kenal alam persekolahan..

masok plak skolah menengah..
form 1 still skemarama tahap badak air..
form 2 plak ade la sikit2 nakal die..
masoknye form 3 smpi form 5..
da tatau malu..
cabut skolah..
tuh da perkara biase laa..
ehee..

then bile spm..
masing2 terkongtang kanting plak..
ahaa..

skang ni aku da bekerja..
blom bekerjaya..
dan aku masih blom balas budi baik org tua aku..
dorang yg besarkan aku susah payah..
manjakan aku tahap killer..
tp aku still mcm ni..
x berubah..


tp aku ade pegang2 satu ayat ni..(( arwah nenek aku pesan ))
dari dulu lg aku ingat..


slagi org tua kite ade..
slagi tuh kite manje2 ngn die..
nnt dorang da tade..
kite da xde sape nak manje lg..


yeah !!

No comments: