Tuesday, May 13, 2008

belajar dari kesilapan

hey hey..

skali lg aku ngn die ade krisis..
biasela kan..
x sah kalo x gado..
tp knape ntah smlm kepala aku kusut sangat..
berserabut..
smpikan aku nyaris2 nak buat keputusan yg bodoh !

tp bile aku dgr sora die..
aku jadi layu,lembik,ego aku musnah..
aku jd sensitif..

mungkin aku mmg kalah dgn sora die..
dgn esak tangis die..
mmg la org ckp..
air mata pmpn ni mcm senjata die jgak..
adeiii..

tp mmg aku sayangkan die sangat2..
mmg aku cintakan die sangat2..
smpi aku dah xde nafsu kat pmpn lain.. (( ye ker..? ))

dari die la aku belajar mcm2..
dari die aku belajar ttg kesabaran,pentingnya jaga hati dan mcm2 lg..

slame ni ego aku tinggi menggunung..
tp bile aku tgk mata die..
bile aku dgr sora die..

ego aku terus jatuh..
jd tanah rata..

aku ttp akan cintakan die..
smpi aku mati..
aku harap aku dgn die akan kekal smpi bebile..


yeah !!!

xkan la aku nak lepaskan die..?
x dpt jackkkkkk !!!

No comments: