Tuesday, October 12, 2010

hanya sebuah misteri

malam hening disinari dgn keindahan bintang
aku masih disini..
mengharapkan sesuatu yang x pasti..
sedangkan apa yang aku impikan hanyalah sebuah mimpi..
mimpi yang x berkesudahan..
mimpi yang x mungkin dpt ditunaikan..
walaupon aku separuh mati untuk mendapatkannya..
hanya impian yang dpt aku capai..
malam hening disinari dgn keindahan bintang
aku masih disini..
seperti dulu,tidak berubah dari segi rohani dan jasmani..
mencuba untuk merubah hidup..
tapi hanya sebuah impian demi impian yang mampu aku ciptakan

malam hening disinari dgn keindahan bintang
aku masih disini..
dgn tuala mandi masih berbalut dibadan..
dgn badan kudut aku yang masih berbaki sabun..
dgn rambut yang wangi selepas di syampoo..
dgn kipas ligat berputar..
aku disini kesejukan..
terdengar satu suara yang sudah kebiasaan menerjah gegendang telinga anak malaysia ini !!
sayup-sayup kedengaran...


'' acu,ko tanak makan ke..?''
laaa..suara mak aku rupenye..patut la macam biase dgr je..
okay la..aku nak makan dulu..
lapar ni beb ! chow

No comments: