Thursday, October 02, 2008

hati resah dalam gembira

mata terkebil2..

bdn lemah akibat penyakit demam yg tiba pd mlm raya !

masih tak surut walaupon diteguk beberapa gelas susu suam !

kesukaanku ! :P



rindu pada si dia..

aku merindukan dia seolah2 kami tidak berjmpa selama 10,000 tahun !

hati membuak2 seakan2 tidak akan melepaskan dia..

janji itu sudah termaktub pada awal pertemuan kami ! (( coklat crunch kan sayang..? ))

kecantikan,kelembutannya mampu merobohkan tembok ego sekeras tembok besar cina..

aku kalah dgn senyuman,aku kalah dgn pujuk rayu dia !



okaylah,sekarang biarlah aku melepaskan perkara yg selama ini membelenggu hidup aku selama ini..

tajuk utama kerisauanku selama ini

yeah !

apakah aku dpt membahagiakannya..?

apakah aku mampu menjaga makan minum pakaian dan segala keperluan..?

apakah aku mampu utk memberinya kemewahan yg cukup dihari tua kelak..?

arghh !!!

bermacam2 perkara dipikirkan dalam otak sempit nih !

kalo boleh ingin aku keluarkan agar aku dpt selesaikan satu persatu dan mencari jawapan utk semua itu

tp apakan daya..

aku hanya manusia biasa..

tidak mampu utk membuat perkara yg mustahil dimata dunia !

lagikan nnt org anggap aku ni alien atau seangkatan dgnnya !

tp walau apa pon yg bakal terjadi..

aku akan ttp berusaha utk diri nya..

heee

gambateee !!





setakat ini hanya nasihat dan dorongan positif yg aku terima dari si dia !



yeahh !!!

ombak manusia utk sayang !!!

haaaa..

tepuk tangan bebyk sbb slalu goda b..

huuuu..

No comments: